Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Πλάνο καλοκαιριού!


Γεια κόσμε...
Σήμερα αποφάσισα να γράψω για τα σχέδια μου για αυτό το καλοκαίρι το οποίο με επισκεύτηκε λίγο αργά σε σχέση με άλλες χρονιές.Αυτό γιατί κάθε χρόνο απ' τα μέσα Ιουνίου όπου τέλειωνε και το σχολείο έλειπα σε διακοπές,είτε στην κατασκήνωση είτε με τους γονείς μου στο νησί όπου ήταν διορισμένος ο αδερφός μου για εκείνη τη χρονιά(αυτό τα τελευταία 3 χρόνια)...Έλα όμως που φέτος ο αδερφός μου δεν ήταν σε νησί,αλλά στην ηπειρωτική Ελλάδα η οποία δε μου κινούσε και ιδιαίτερα το ενδιαφέρον για τις διακοπές μου.
Καταρχήν,στις αρχές Ιουλίου διεξάγεεται στην Αθήνα το schoolwave festival,ένα μουσικό τριήμερο όπου παίζουν μαθητικές μπάντες από όλη την Ελλάδα καθώς επίσης και διάφοροι γνωστοί και αξιόλογοι καλλιτέχνες και συγκροτήματα.Έκει λοιπόν είχα προγραμματίσει να πάω με κάτι φίλους αλλά για διάφορους λόγους δυστυχώς δε θα πάω,μάλλον δηλαδή γιατί υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα να πάω.Πέρα από αυτό όμως και στη Βέροια εκείνες τις μέρες θα γίνεται ένα φεστιβάλ με διάφορες εκδηλώσεις και συναυλίες.Έτσι,αν δε μπορέσω να πάω στην Αθήνα δε θα περάσω κι άσχημα εδώxD.Εεε,τον Ιούλιο κατά πάσα πιθανότητα θα τον περάσω Βέροια με βολτίτσες, πρόβες, παρέα κλπ,λίγο Θεσσαλόνικη,ίσως πάμε στα ΚΑΑΥ με την οικογένειά μου και μπορεί και κατασκήνωση!Για Αύγουστο ακόμα δεν ξέρω τι θα κάνω..εε όλο και κάπου θα πάω.Ένα είναι σίγουρο πάντως,όπου και να πάω,ό,τι και να κάνω...θα κοιμηθώ όσο το δυνατόν περισσότερο μπορώ για να γεμίσω μπαταρίες (λολ) γιατί το πρωινό ξύπνημα για το σχολείο απ'τον Σεπτέμβριο θα'ναι πραγματικά δύυσκολοοο!!!
Υ.Γ.Κάθε μα κάθε χρόνο γκρινιάζω λέγοντας ότι το καλοκαίρι μου θα ναι απαίσιο και βαρετό και πάντα στο τέλος περνάω τέλεια...πιστεύω πως και φέτος θα περάσω ένα χαρούμενο, ξέγνιαστο και γεμάτο μπάνια καλοκαίρι παρά τις απαισιόδοξες εκτιμήσεις μου ως συνήθως:D!
Το εύχομαι και σε 'σας!^_^

2 σχόλια: