Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

  • Οο γειαα!Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω και εγώ έναν χώρο πλέον για να εκφράζομαι.Για να πω την αλήθεια το να έχει κανείς blog μου φαινόταν πολύ εύκολο,τώρα όμως που ήρθε και η "σειρά" μου δε μου φαίνεται και τόσο απλό.Ένας λόγος που δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο είναι γιατί όποτε γράφω κάτι(από μια συνομιλία με έναν φίλο μου στο chat μέχρι μια επίσημη έκθεση στο σχολείο)δεν ξέρω γιατί αλλά...αγχώνομαι.Αν και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα 'μαι στην αρχή μ' ο,τι γράφω στο blog,πιστεύω πως στη συνέχεια θα εξοικιωθώ και θα γράφω με άνεση και χωρίς άγχος.Επίσης,εδώ στο blog θα έχω τη δυνατότητα να λέω τη γνώμη μου,να εκφράζω τις ανησυχίες μου,να γράφω για την καθημερινή μου ζωή.Όλα αυτά τα έκανα και παλιότερα(σε ημερολόγια κλπ),ωστόσο το blog είναι κάτι διαφορετικό γιατί μπορείς να ακούς τις γνώμες και τις απόψεις των άλλων-οι οποίες θα σε βοηθήσουν-είτε είναι θετικές είτε αρνητικές.
    Αυτά λοιπόν για πρώτη φορά,τα ξαναλέμε σύντομααα!

2 σχόλια: